Hbsanneoluyo sadece 5 gun ileride gittiğimi ve bebegin durumunun iyi oldugunu soyluyor soylememe nedeni ise şu; sonucta içine tartı koymuyoruz ultrason makınasında bir tusa basıyosun tahmını soyluyor diyelimki sana 4 kilo dedim bebek 3 bucuk dogdu ki bu basına cok gelmis ondan dolayı hiçbir hastasına soylemiyor