sinemo6 Kızlar selam bugün sabahtan beri iki kez böyle yeşilimsi gibi şeffaf gibi yapışık kıvamda bir şey geldi ama kan falan yok böyle nişanı gelen var mı ? 38+4 üm bu arada
Ladymoonlight sinemo6 benimde kan olmadan gelmişti jel gibi yeşilimsiydi enfeksiyon sandım ama sonrasında hiç akıntı olmayınca nişan olabilir diye düşündüm sen yine de doktoruna sor bacım
Dlar Canm hemen bence doktoru ara bilgi al ben yeşilin nişan değil bebek kakası olarak biliyorum bebek kakasını yapıp yediyse olur diye biliyorum böyle bir durum yaşadıysan lütfen ara doktoru yada acile git
Dlar sinemo6 hayır canm 40 olmasına gerek yok böyle bir durum için hep doğumu bebişler belirler bence bi ara doktor derim
Arzuanne Bebiş anne karnında yapınca suyla beraber yeşil gelir diyorlar normalde akıntı gibi yapışkan olunca ya enfeksiyon ya da nişanın farklı bir çeşidi sen istersen git bir hastaneye canım idrar tahlili falan da yaparlar
sinemo6 Kızlar doktorumla konuştum eğer akıntıyla birlikte su geliyorsa bebek kakasını yemiş oluyormuş ama bende su gelmesi falan yok. Yarın sabah 9 da randevum var zaten mantar ya da enfeksiyon olabilir dedi sabah bakacak