Fly0035 Kızlar belki bilenler vardır bu hamileliğimden önce 2 kaybım vardı. Şimdi 3.kez kızıma hamileyim. 17 haftaya kadar 2 küçük kanama ve istirahat ettim. Tam iyiyim derken bugün kasılma hissettim ve daha gecmeden doktorumla görüştüm. Şimdi hastaneye yatırdılar ilaç serum veriyorlar kasılmaları durdurmak için. Ne olur bu gece benim ve bebeğim için dua edin kasılmalarım dursun bende evladıma sağlıkla zamanında kavuşayım 😔🤲🏻
Ruzgarpoyraz_06 Fly0035 Serklaj uygulaması yapılmadı mı size İnşallah Rabbım bağışlasın size ikinizde sağlıklı olun inşallah 🤲
Pinarbenak Fly0035 merhaba öncelikle Rabbim şifa versin , bende 22.haftadayım rahim ağzında kısalma var ilaç tedavisine başladık ama 2 gündür bebeğimi aşağıda hissediyorum sanki, ve sırtıma sancılar giriyor ara ara , sizde böyle birşey yaşadınız mı ?
Fly0035 Ruzgarpoyraz_06 Yok yapılmadı 25in altına düşerse yaparız diyordu sorun yoktu bugüne kadar bugün ölçüm 36 çıktı. Sıkıntı olmaz ama kasılmalar durması lazım dedi şuan tedavi altındayım. Dualarınız için çok teşekkür ederim 🙏🏻
Dlar Allah yar ve yardımcınız olsun ben ettim duamı şimdi canm korkma hisseder seni sen nekadar pozitif olursan oda olur
Ruzgarpoyraz_06 Fly0035 Rahim ağzı o kadar sinsi ki benim ağrım sancımda olmadı geçen sene bebeğimi kaybettim bu sefer riske atmadım kendim talep ettim 13.haftada yaptırdım serklaj ona rağmen düştü kisalik iyiki yaptirmisiz dedik Doğana kadar yatak istirati yapicam bende tabiki her doktorun kendine has bir uygulaması var inşallah sanciniz agriniz kalmaz Rabbım esirgesin yavrunuzu nasıl durumunuz magnezyum veya Protestan başladılar mı
Fly0035 Pinarbenak Benim bir önceki akşam kasıklarıma sanki adetim yaklaşıyor gibi hafif ağrı vardı yatağa yattım ama uyuyamadım gittikçe rahatsız etti. Sabah kalktığımda ağrı kasılmaya ve belime vurmaya başladı. Sol kasığıma daha cok giriyordu kasılma sonra belimde bir nokta resmen kasılıyordu. İlk hamileliğimde 15 haftalık bu sancıyla kaybettiğim için hemen anımsadım daha beklemeden doktorumla görüştüm iyi ki de gecikmemişim
Drygrrs Pinarbenak dun aynı sancıları bende yaşadım bugün yok ama gaz miydi bende de kisalik var 28 ölctuler. Korkmalı miyim yarın gidicem gerçi doktora da..
Melekabdullah Pinarbenak 22.haftadsiniz cok gec degil serkalj olsaniz sizin icin daha iyi degilmi benim bebgimde asgida serklaj oldum doktorum olmsydin 10kere dogrudun dedi suan dikislerde duruyor bebegim 20.haftamda oldum 28.haftamdyim
haticealg Fly0035 benim de bebeğim ters dönmüş aşşağıya inmiş ilaç tedavisi görüyorum ve istirahat verdi doktor ama iki gündür rahmim de ve belimde ağrı sancı var , acaba tekrar gitmeli miyim doktora normal mi ki siz daha önce yaşadığınız için soruyorum yaranızı açmak ismemem tekrar özür dilerim
Fly0035 haticealg Kasılma olduğuna eminseniz eğer yani sıkıp bırakıyorsa rahim kaslarınız belinize bıçak saplanıyor gibi oluyorsa doktorunuzla görüşün önce bazen yolculuk bile ekstra tehlikeli olabiliyor ama eminseniz hiç gecikmeyin
Fly0035 Drygrrs Kasılma daha farklı oluyor o farkı ister istemez anlarsınız ama rahim ağzınız kısalmış doktorunuzla görüşün bence daha tehlikeli durum yaşamayın
Pinarbenak Drygrrs progestanda gaz yapıyor ondanda olabilir bende çözemedim kararsız kaldım benim sadece sırt ağrım var , oysa sadece ihtiyaç için kalkıyorum
Drygrrs Fly0035 evet kısa dediler takıpliyim 3 gunde bir gidiyorum doktora . Öyle yat fln hiç bisey demedi progestan harici başka bisey de vermedi bilmiyorum bakalım yarın ne diyecek .
Momofelisa Fly0035 canım kasılma dediğin tam olarak nasıl bişey. Bende bebeği çok aşağıda hissediyorum ve sanki çok fazla doluluk var. Birazda bel ağrım oluyor bu günlerde. Serklajlıyım korkuyorum. Birde kasılma nst de çıkıyor mu
B1cnm Pinarbenak progestan bende kullanıyorum onu kullandıktan sonra isal ve gaz sıkışması yaşadım sizdede oldumu
Drygrrs Pinarbenak anlamamak gerçekten berbat bisey kızıma perinatolog olması için yalvarabilirim 🫢🫢 . Ben yarın sorucam bundan yazarim bakalım doktor nasıl tarif edicek
B1cnm Pinarbenak dün cok zorlandım şuan tekrar uyumadan yapıcam gene aynısı olucak diye endişeleniyorum karnım gazdan sert taş gibi olmuştu
Pinarbenak Momofelisa ay keşke şu sancı ve kasılmanın nasıl birşey olduğunu bilsekte başka bir ağrıyla karıştırmasak , insan tedirgin oluyor
Fly0035 Momofelisa canım bana nst bakılmadı ama ultrason da bile görünüyor. Yani nasıl anlatsam yumruğunu sık bırak o kasılma öyle birsey sancı giriyor hafifce sonra yükselip alçalıyor kısa süre yok oluyor. Birde kasık ve belden aynı anda giriyor ağrı gaz sancısı falan benzemiyor yani.