Yagmurguzel01 Hanımlar kaç haftalıksınızzzz ben 31+3 zaman geçmiyorrrr biran önce kucağıma almak istiyorummmm
pera_ Yagmurguzel01 acele etme karnında olduğu günleri özlersin doğduktan sonra bizde 36+1 olduk bugün 😊
Elsa2019 1sadeturkahvesii benim de bugün 32 haftam doldu, bebeğinizin boyu ve kilosu kaç acaba? Benimki 1800 42 cm doktor iyi dedi ama 1800 bana az geldi, verdiği kağıtta 31 haftayla uyumlu diyor
_Sevgi_ Meriioo 37 haftalıgım bende ağrıların oluyomu hiç sankı benim karnıma baskı yapıyolar asagı itiyomuş gibi agrı oluyo bıde baş dönmelerim oluyo doktor 2 sm açılmam var dedi
Hurremsultan__ Yagmurguzel01 Daha küçük bebiş anneleri gelmeden en küçük benimki diyeyim 😅😅 6+1 olduk böyle büyümeleri de görürüz inşallah 😍😍
caglaay1 Hurremsultan__ bende tam 6 haftalığım Allahım inşallah hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde güzel günleri görürüz 🤲🏻
tatlibebegim_ Yagmurguzel01 28 haftalık olduk zaman çabuk geçsiin bian önce kucağıma almak istiyorum 🥹
Ozlem_032 tatlibebegim_ aynı haftadayiz sanki geçmiyor bir an önce doğsa da koklasam diye can atiyorum
Tugbasuu serifeaslan01 kaç kilo dediler bu hafta kontrole gittiniz mi ben 34+0 ım şu an kontrole gittim 2450 dedi canım sıkıldı