Esraagunes 1 hafta önce belirtilerim vardı 2 gündür hiç belirtim yok hamile değil miyim daha doktora gitmedim endişeleniyorum
yeni-annelik Esraagunes benimde öyleydi daha sonradan başlıyor ama adet olucakmışım gibi kasıklarım ağrırdı şimdi 9+6 olduk 🙏🏻
Zuhalulas Bende 4+ 3 üm dünden beri hiç belirtim yoktu biraz önce hastaneden geldim. Beta da çıktı için rahat olsun aynı durum mevcut
Esraagunes Zuhalulas ben 1 hafta önce öğrendim betam 296 idi birde yarın öğrenicem endişem var özele gitsem mı acaba 23 şubata devlete randevum var
Esraagunes yeni-annelik ben geçen 3 haftalıkken çok karnım ağırdı adetim geçmemişti aşırı şiddetliydi
Zuhalulas Esraagunes sürekli takip etmek acaba arttımı psikolojisine girmek çok kötü bu yüzden ben 10 gün sonra kese için gideceğim iyi düşünelim iyi olsun herşey 🙏🏻
Pol_en Belirti için çok erken canım , ben iki gebeliğimde hiçbir belirti yaşamadım hiç hamile olduğumun farkında değildim o da olabilir ama belirti olacaksa bile çok erken
Esraagunes yeni-annelik bilmiyorum ama adetime 1 hafta kala öğrendim teste 296 çıktı ve o zamanlar çok ağrım oldu Şuan yok 1 haftadır