irem1916 Kızlar 37+6 haftayım doktorum çatı muayensi yapacak çok acır diyorlar doğru mu değil mi ? Önceki kontrolde de yaptı ama ben kastığım için tek parmakla bakabildi oda olmadı
Neva_ela- irem1916 38+3 günlük hamileyim benimde salı günü çatı muanesi olucak duyduğum kadarıyla kendini kasmazsan acımıyormuş 1 dk işlemiş yani inşallah da acımaz
Seymamemektar irem1916 canım kemiklerini hissedebilmek için parmaklarıyla biraz derine inmesi ve biraz baskı uygulaması gerekiyor doktorun o esnada rahatsızlık duyuyorsun elbette ama kendini kasmaz derin nefes alırsan hissettiğin sadece rahatsızlık oluyo acı ağrı sızı değil kesinlikle ama kendini kasarsan elbette doktorun daha fazla baskı uygulaması gerektiğinden biraz ağrı olabilir tamamen senle alakalı yani
Elif-ayhann irem1916 bende geçen cuma oldum hiç acı hissetmedim tamamen size bağlı rahat olmaya çalışın
Eddaa57 irem1916 canım bence doktora bağlı birazda yani bende yarın yaparlar diye bekliyorum ama bana kalırsa kadın doktorlar biraz daha kaba davranıyo bide sen kendini kasarsan daha çok acıyo kendimden biliyorum daha önce erken doğum riski dediler diye gitmiştim boş yere o stresi yaşamıştım birinde çok acıdı birinde gayet normal geçmişti hem çok kasmadim hemde doktor gayet nazik ve dikkatliydi
reyhanh Dün oldum, buraları okumuş olsaydım korkardım sanırım ama korkutucu değil, rahat bırakırsanız saniyeler içinde bitiyor