blackeagle Kızlar merhaba ben Medical Park hastanesine gidiyorum sağlık sigortam var ancak doktorum tüm vitaminlerimi ilaçlarimi nerdeyse hep özel yazıyor 1 tanesi 80 1 tanesi 50 lira folik asiti bile 50tl olandan verdi newlife bunların markası.1 tane doğuma kadar kullanacağım balık yağı ve karışık vitaminlerin olduğu ilaç var 80tl haliyle buda zorlar açıkçası..Benim gibi özele gidipte doktoru hep böyle pahalı ilaç yazan var mı sormak istedim teşekkürler şimdiden
Pinkyy blackeagle canım vitaminleri filan bizde pahalı alıyoruz,bildiğim kadarıyla devlet karşılamıyor ve doğuma kadarda kullanılcak,şu ana kadar hep para vererek aldık bizde..
260814 blackeagle Bnde özele gidiyorum ama yazdığı ilaç var ikitane hiç para vermiyorum diğer alıp kullan dedikleride sizinki kadr pahalı değiller
blackeagle Pinkyy aman iyi bari sevindim valla bizde diyoruz normal mi bu durum her ay her ay :) teşekkur ederim canım
blackeagle [silindi] nurgül ulusoya gidiyorum ben muayenelere ücret vermiyorum eşim medical parkların sahiplerinin şirketinde çalıştiği icin sağlık sigortamız var sadece 600tl verdim doğumda dahil daha ücret vermiyoruz sadece özel testler ücretli 2li 3lü falan
cilm blackeagle canm bişey sorucam.. özel hastanelerde indirim için saglım sigortanın olmasımı gerekiyo acaba merak ettim
Asiiye GizemKaan balik yagi icin imon omega ilacin adi kullaniyordum ben kullann var mi 35 liraydi aldigimda zamlanmistir tabi simdi
Krbksrf Bende ozele gidiyorum hic bir vitamin ilacini devlet karsilamiyor o yuzden pahali oluyor devlette ayni seyleri veriyor .
Hnfeshnn Bende özele gidiyorum Suan 2 aylık folik asiti alırken özel almadım ama ç daha sonra verdiği ilaç varsa özel onu bilmiyorum
SevgibiR Folik asit devlet yazmıştı 80 lira bir şeydi o üç ay mı ne kullanıp birakiyorsun ztn özele gittiğimde balık hapı yazdı o da 90 lira sadece onu kullanıyorum vitamin olarak şuan her ay aliyoruz
Ylmzkbr blackeagle bennde medical park gidiyorum ama dr verdiği ilaçları devlet karşılıyor öyle çok pahalı ilaçlar değil . Sadece balık hapı na 85 tl.veriyorum ve benim de sağlık sigortam.var
Yalinn8 blackeagle benimki de hep öyle yaziyor ama iyi vitaminler oldugunu ogrendigim icin memnun oldum, belirgin faydalarini da gordum. Butcenizi sarsiyorsa paylasin bence doktorunuzla.