Yvhbb gebzede sibel mutlu var medikalparkta ben çok memnunum bir kere gittim devlet hastanesi olarak soracak olursan farabi dev.gülçin güner altınışık hanım var ondan da memnun kaldım fatih devl. Ayhan türkmen ondan da memnunum bir sürü doktora takipliyim ne olur ne olmaz 😂