benim bi düşüğüm oldu 2.5 ay önce kalp atışı duyamadıgımız için maalesef ki ilaçla düşük yaptırdılar şimdi hamileyim tekrar 6+1 haftadayım da doktoruma coraspin kullanmak istediğimi söyledim sakıncası var mı diye doktorum en düşük doz da günde bitane kullanabilirsin dedi bende tereddüt ettim yine kullansam bi sıkıntı oluşturur mu keseyi gördük kalp atışını duyduk herşey normal ilerliyor şuan ama içimde korku var pıhtılaşma testi de yapmıyorlar maalesef kendi kendime karar almak zorunda kalıyorum 🤷🏻♀️