KuzeyinAnnesi10 Turannnurr01 sarımsaklı süt iyi gelmişti bana bide ıhlamur canım artık öksürürken bebek çıkacak sanıyordum.
denizalismom Turannnurr01 doktorunuza danışıp ilaç verirse kullanın. Benim astımım vardı dr şurup vermişti onu kullandım. Ballı süt ve ballı limonlu su içtim. İyi gelmişti.
Elfthh Turannnurr01 Turannnurr01 canım antibiyotik kesinlikle doktorun da önerdiği goguse gittim o verdi