Mpelim Herkese merhaba 22+1 günlük hamileyiim. Çok fena grip oldum. Bebişe bişey olacak diye çok korkuyorum. Ateşim falan yok olmaması içinde her şeyi yapıyorum. Önerilerinize fikirlerinize her şeye açığımmm.
Bekledigimmucizemm Mpelim aynı haftalarda bende çok kötü grip oldum ateş öksürük bir ay geçmedi ben parol ve antibiyotik kullanmam zorunda kaldım geçti çok şükür sizde bol bol su için dinlenin ağrınız olursa parol içebilirsiniz geçiriyor o
denizalismom Mpelim bol bol su için mandalina portakal yiyin. Ballı limonlu su be ballı süt iyi gelir.
Elfthh Mpelim canim bol bol c vitamini geçmezse de doktora git ilaç veriyor yani zararsız olan korkma
ulkuerdogann Mpelim 2 haftadır gribim hiç bir şey geçirmedi şimdi yeni yeni geçiyor 35 haftalığım artık hapşururken burnumu silerken karnıma kramp giriyor Bi an önce geçer umarım sizin de
Mpelim Bekledigimmucizemm hem o kadar hastayım hem d eo kadar tedirginim kii. Çok teşekkür ederim yalnız değilmişim demek ki
MeltemMydn Haftamda tam yılbaşında çok kötü ateşlendim asla ateşim düşmedi 38.6 larda oldu parol aldım doktorum günde en fazla 4 defa alabilirsin dedi ama asla inmiyordu sonra baktım dayanamıyorum aksef ant. Hamilelikte kullanılıyor onu kullandım kendime geldim hem alerjik öksürüğüm vardı burnum hapşırmam durmuyordu çok rahatladım. Doktora randevuya gittiğimde çok korkuyorum bişey olmuşumdur ateşten yada öksürmekten dedim. Doktorum perinatoloj bu arada sen hasta olursan bu seni yorar bebeğe zarar vermez dedi ve net konuştu sen grip olursan sen grip olmuş olursun bebek bundan kese içinde etkilenmez evham yapma dedi
Mpelim MeltemMydn ayy çok şükür biraz rahatladım. Çünkü internette o kadar kötü senaryolar var ki. Eğer iyi olamazsam yarın bi doktora görüneceğim
Gly_4242 Dün grip olmuştum bugün iyiyim ☺️ terleyin hemen bide limon yiyin tuzla üstüne parol için hiçbirşeyiniz kalmaz ☺️
MeltemMydn Mpelim tahmin edebiliyorum ama endişelenme asla tabi demekle olmuyor ama domuz gribi olmuşum ben bu arada söylemeyi unuttum o kadar ağır geçirmeme rağmen allah koruyor bebeklerimizi ama biz strese girersek daha kötü üzüyormuşuz onları böyle düşünmekte yarar var