Kızlar dün gece olan ağrımdan ötürü doğumhaneye gittim bugün nst de sancı çıkmadı ama sancım var 2 cm açılmam var ve grip olduğum için ateşim olduğu için sezeryan yapamıyorlar normalde gelecek hafta sezeryan ile doğum yapacaktım. Genelde kızlar yazıyor doğumu nasıl başlatırım diye bende doğumu nasıl durdururum diye soruyorum yurt dışında olunca ilaç falan vermiyorlar 🥹