Seda344 bu eskiden beri varolan bir şey eskiler bile o yoklukta bu aşılar olmasa neler olurdu mikroptan tahmin edemiyorum, nasıl bi zararı olabilirki onca covid aşısı bile daha zararlıydı bilmeden olduk,ayrıca enfeksiyon çok güçlü bi etken her şey için ölüm dahil. Bu yüzden bence olmalısınız.yinede doktorunuza sorun hayır demicektir