ngksu canım benim de ilk doğumumdu suyum sızıntı olarak geldi. Zaten zor anladım 4-5 külot değiştirdim de baktım hala ıslanıyor heralde dedim su 🤣 doktoru aradım sakin ol duş al kahvaltı et öyle gel dedi. Bende duş aldım kahvaltı ettim süslendim öyle gittim tabi doğururken kalmadı makyaj süs ama olsun 🤣