Merhaba anneler bebeğim 19 günlük 4-5 gündür gaz sorunu yaşıyoruz özellikle akşam başlayan gaz sancısı oluyor ve aralıksız sürekli ağlıyor doktor kolik olmadığını söyledi kakasını da zor yapıyor beslenmeme dikkat etmeme rağmen gaz sıkıntısı aşırı yoruyor önerilerinizi bekliyorum