071018 36 haftalik hamileyim belden kasıklarima vajinamın üst tarafına agri vuruyor özellikle sol taraf ta dogum belirtisi mi acaba ?
Livanur22 071018 bende 35+5im benimde oluyor yalancı sancılar çok olur demişti doktorum, takip ediyorum uzun süre geçmez ise hastaneye gidilmeli
Jalee1 071018 sancılar ritmik ve duzenlı ise mutlaka hastaneye gel demişti doktorum.onun dısında olusan ara sancılar vucudun doguma hazırlığı gıbı oluyormuş.34.haftadayım
Temizz Livanur22 bende 34. Haftadayım sol tarafımda kasığıma doğru aşırı ağrı var yürüyemiyorum normal mi bilmiyorum
071018 Temizz benimde aynı ayağımı kaldırıp yürümekte zorlanıyorum sol tarafta agri çoğunlukla sürekli geçmiyor hiç sanci nasıl birsey onuda bilmiyorum ayrımını yapamıyorum
Livanur22 Temizz benimde oluyor öyle ama ara ara, dinlenince geçmesi gerek doğum sancıları adet ağrısı şeklinde başlıyor hafif sonra çok şiddetli oluyor dayanılmaz bir ağrı
Livanur22 071018 bunlar yorgunluktan da oluyor benim bir kızım var sürekli ayaktayım oyuzden dinlenemiyorum çok, fakat doğum sancıları adet ağrısı gibi başlar ağırlaşır dayanılmaz hale gelir anlarsınız zaten