Ben geçen sene gittim, takipli hastası değilseniz, bakıyor söylüyor geçiyor, kendi doktorunuz ilgiliyse ilgilenmemiş gibi geliyor ama ayrıntılı her şeye bakıyor, benim doktorum sohbet eden biri olduğu için hakan kalaycı bana soğuk gelmişti. Ama işini yapıyor yani, muhtemelen takipli hastası olmadığımız için anlatıp geçti. Birkaç kişiden daha duydum bunu çünkü