Kızlar bu hafta yoğunluktan dolayı çok düzensiz beslendim yani mesela döner yapıp yedik ya da nugget schitzel yedik normalde bu kadar arka arkaya yemezdik ama işten geç çıktım yoğunluk derken böyle oldu bebeğin gelişimini çok etkiler mi Çarşamba günü kontrolümuz var olumsuz bişey duymaktan korkuyorum 🥹
Şimdiden yarına yemek yaptım ki önümüzdeki hafta düzenim olsun diye. Sizler de böyle düzensiz yiyen oldu mu ya da bebek çok etkilenir mi ?