Kızlar merhaba 39+1 günlük olduk normal doğum bekliyoruz , doktorum bebişin keyfi yerinde diyor gün veremiyor hiçbir belirti yok çok tedirgin oluyorum doğum başlar da anlamam diye , karnın düşmeden olmaz diyorlar ama karnı düşmeden doğuma giden kişileri de duydum daha önce , affınıza sığınarak 2 gündür ishal ve çok aşırı halsizlik hissediyorum sürekli uyumak istiyorum sizce doğum belirtisi mi ,artık kızımı kucağıma almak için sabırsızlanıyorum 9 ay geçti ama şu son günler sanki geçmiyor gibi 🥺🥺