Kızlar kızıma hamileyken 12 haftada kahverengi adet bitiminde gelen kahverengi kan gelmişti ve 4 gün her ihtimale karşı hastanede yatmıştım ve aktif bir kanama alanım vs yoktu progestan kullanmıştım ve geçmişti sonra şuan 2inci bebegime hamileyim 18+2 günlüğüz ve dün aynı şeyi yaşadım doktor yine aktif bir kanama alanımın olmadıgını söyledi çok şükür 🙏🏼ama istersen yatıralım seni dedi kızıma bakacak kimse olmadıgı için kabul edemedim şimdi bu nerden geliyor vajina içinde kalan mı öyle olsa çoktan temizlenmezmiydi hamilelik akıntısı yaşıyoruz sonuçta birisi eski kan olabilir dedi aranızda yaşayan varsa bana söyleyebilirmi nedir bu 🥲 yine her ihtimale karşı progestan verdi doktor..