LamiyaCetinkaya Buna bile şükrediyorum, geçen hafta resmen dümdüz olmuştu 😂 38+2 ile beklemedeyiz, siz nasılsınız kızlar ? Bu arada böbrek ağrım var diye acilden giriş yaptım, yalancı sancımmış o da
xhbgns LamiyaCetinkaya Biz de napalım doğurduk bakıyoruz 😂 Helal be sancı yalancı da olsa geldiyse tamamdır bu iş az kaldı 🫠
A12_S07 LamiyaCetinkaya 38+4 midem bulandı kustum karnım üst üste sertleşip durdu acile gitmeye korkuyorum 😐ağrım sızım yok napsam ya
LamiyaCetinkaya xhbgns kilosu geçen haftayla aynı çıktı ama doktor son haftalarda bazen ölçümler aynı oluyor dedi biraz ona kafam takıldı 🤦 bir de bu sancıyla doğurmazsın git yat uyu dedi sjsjs
umrumdadegil LamiyaCetinkaya en azından bi sinyal çakmış senin bebe🤣🤣 ya da olmasaydı 🤣🤣 şimdi ne yapabilirsen yap doğurmak için 🤭
xhbgns LamiyaCetinkaya Kız benim de hiç sancım çıkmıyodu yani çıkıyodu da doğuracak kadar değilsin demişti en son acil doktoru hdldjdld çok geçmeden doğurdum sen onlara aldanma 😂 Hele kiloya hiç takılma 3200 görünüyordu 3500 doğdu ultrason yanıltıyor ayrıca almasa bile doktor risk olarak görse mutlaka söylerdi hiç kendini strese sokma doğumun gecikmesinin de başlıca sebeplerindenmiş stres sal kendini anacım boş veeer beben sağlıklı sen sağlıklısın oh yeter
LamiyaCetinkaya umrumdadegil afedersin ama bir şey yapmadığım kaldı ona da hâlim yoktu, bu sancıyı gördüm ya durmam artık sjsjs
LamiyaCetinkaya xhbgns Ne güzel gaz veriyorsun kız😂😂 doğurmak için gitmemiştim aslında böbreğimde sorun mu var diye düşündüm ama yok birşey dedi, ama yine de oraya girince insanın doğurası geliyor artık 😂 Bebecik nasıl, zorlanıyor musun?
xhbgns A12_S07 Bence hemen git ağrıyı hissetmiyor olabilirsin mide bulantısı ve sertleşme aynı anda açıklık artmasıyla ilgili olabiliyor belki öyle değildir ama sen yine de doktoruna haber verip bence bi acile git
LamiyaCetinkaya A12_S07 o sertleşmeler de sancı olabilir işte dakika tut istersen, kızlardan biri öyle gidip doğurmuştu sanırım
xhbgns LamiyaCetinkaya Valla gaz vermek için değil doğruları söylüyorum suyum gelerek gittim ya onda bile rahat gittim doktora güvendim sadece panik yapsaydım asla doğuramazdım o yüzden akışına bırak, ay evet geliyor gelmiyor değil ama o da olacak be az kaldı hissediyorum 😂 Bebecik iyi teyzesi sarılık oldu rh uyuşmazlığından biraz inatçı bir sarılık düşmemekte ısrar ediyor yakın takip ediyoruz yoksa her şey çok güzel zaten kucağıma aldığımda her şey unutuluyor her şey geçiyor şükrediyorum 💕 darısı başına artııkk 😢🌸
LamiyaCetinkaya Delidolu gelişimi biraz geriden geliyor aslında ama doktor doğsa doğar birşey olmaz dedi. Geceleri bile ağrıdan uyuyamıyorum artık keşke doğursam 🤦
LamiyaCetinkaya xhbgns çok geçmiş olsun, toparlar inşallah en kısa zamanda 😍 aklınıza geldikçe bana da dua edin sjsj
xhbgns LamiyaCetinkaya Amiin amiin teyzesi inşallaah 🌸 Valla doğurmak isteyen herkese her an dua ediyorum tez vakittte tteeeekk nefeste diye 💕💕