Balgebe 35+4 karnımda sertleşme oluyor bebek bi yerde duruyor yavaş yavaş dönüyor gibi fazla haraketli değil sertleşme oluyor karnımda tecrübeli anneler bu durum bu haftada normal mi salı günü kontrole giidcem ama sormak istedim sizlere
Salihaas Balgebe benimde öyle oluyor bende erken doğum riski oldu yani o bahsettiğiniz belirtiler kasılmalar oluyor bi doktora görünün isterseniz
Meriioo 36+6 şu an gebeliğim, çok uzun zamandır yaşıyorum bu anlattığınız şeyi, anormal bir durum yok kontrollerimde
Edus35 Canım benimde öyle oldu 30+6 da doktoruma yazdım acile nst yönlendirdi gece gittim nst de az sancılarım çıktı 1 cm açıklık varmış yatışım yapıldı 1 gece serum ilaçlarla sabahladım taburcu oldum 2 hafta oldu yatıyorum muayene edince doktorum ultrason iyi ama erken risk var dedi iş güç yapmak yasak tuvalete falan kalkıyorum şuan 33+0 olduk o günden beri öyle kasılmalar yaşamadım perş randevum bakalım ne dicek doktorum moralim bozuk bir yandan yatmak perişan etti. Sana bunu dememim sebebi aslında toplanma bir bakıma normal bazende sancı oluyor doktoruna mutlaka danışıp hareket etmeni öneririm