Sunshine__ Kızlar ya sütüme galiba nazar değdi çocuğum zayıf doğdu ama sonra 2 ayda çok kilo aldı herkes sütün çocuğa yarıyor kilolu olmuş dediler şimdi 4 aylık olduk çocuk zayıflamış sütün mü yok diyorlar napcam nasıl yapcam yardımcı olur musunuz?
Anonimoo Öyle diyenlere cevap bile vermeyeceksin var veya yok kimseyi ilgilendirmez sağlıklıysa doktorun sorun yok diyorsa milletin lafını boş ver canım
Anonimoo Sunshine__ o zaman boş verin kim ne diyosa desin doktordan iyi bilemezler sağlıklı olduktan sonra herkese b*k yemek düşer 😀
snowglobe Sunshine__ Ee o zaman. İnsanlara bakarak hareket etmeyin. İnsanlar obez çocukları sağlıklı sanıyo. Sütünüze güvenin mamaya başvurmayı düşünmeyin. Emin olun bu sefer de biberona alıştı emmiyo diye post açarsınız