39+5 ten selam , iyi akşamlar kızlar dün sabah nişanım geldi hayırlısıyla normal doğumu bekliyoruz nişanım geldi ama sancı ve açıklık yok çarşamba günü haftamız doluyor nişan geldikten sonra çocuğun enfeksiyon kapma riski atıyormuş normalde en fazla 48 saat içerisinde doğum olması gerekiyormuş bugün 24 saat oldu halen sancı hissetmiyorum başına böyle bir şey gelen var mı ne zaman doğum yaptınız acaba