Duyguch01 Kızlar 2 bacak arası 13.haftada bu şekildeydi. Doktor yüksek ihtimal verdi ama net konuşmadı sizce peki 🥰
Duyguch01 tgbmerve yüksel ihtimalle erkek bebek dedi. Ama diğer gelişinde net söylerim dedi bakalım 🙏🏻
Duyguch01 Ebrarabla_06 ay evet ya siz bana erkek demiştiniz 😍😍 diğer kontrolden sonra tekrar yazacağım size haber vereceğim netleşin d aklımdasınız 😘❤️🌺
Ebrarabla_06 Duyguch01 kız görünce seni aklıma geldim Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah mutlaka bekliyorum🥰
Ebrarabla_06 Duyguch01 amin inşallah canım benim yok belli değil daha hastaneye gitmedim 🥺 sıra yok bulamıyorum
Duyguch01 Ebrarabla_06 sağlıkla gelsin de inşallah en yakın zamanda bulursunuz randevu🙏🏻 ilk çocuk mu sizin 🥰