Nurdoga Meriiii20 sanki benimki gibi duruyor ama içimden geçen kız canm sağlıkla gelsin bebislerimiz sonuç peki bellimi
Meriiii20 Nurdoga yok canım diğer hafta netleşicek 😻 doktorumuz 12.hafta da kız gibi duruyor ama kesin bişey diyemem dedi bu sefer netleşir büyük ihtimalle 🥰
Meriiii20 Nurdoga benim içime de erkek gibi doguyo en başından beri ama kız olursa da çok sevinirim sağ salim alalım da ❤️🤲