Kızlar merhaba ben 2 aydır çatlatma iğnesi kullandım Dr a gittiğimde rahim duvarin kalınlaşmış iyi bu dedi progesteron tahlili yaptım 11.4 çıktı adetime 1 hafta var birde sağ kasigimda ağrı oluyor ara ara hamilelik olabilir mı acaba bilgisi olan yazabilir mi Rabbim kolaylık la nasip etsin hepimize anneliği🤲🏻