Gzzzm Kızlar 4 cm açıklık var bugün gelin suniyle dopum başlatalım dediler ama nst de sancı yok diye vazgeçtiler. Bebek kafası tam baskı yapmıyor kanala girmemiş diyorlar bunu yaşayan var mı?