Selamlar , 40+1 im ve gece 3 de inanılmaz bir sol kasık ağrısıyla uyandım geçmek bilmedi çok rahatsız edici duruma geldi ama yinede dayandım 6 ya kadar o şekilde devam etti sonra ufaktan belime de vurdu ağrısı kasıklarım ve belimi kopuyor zannettim 10 a kadar bu şekilde çektim hem kasık hem bel ağrısını bu süreçte ne nişan nede suyum geldi hiçbiri yok bi anda da kesildi sonrasında bütün ağrılar ne olduğunu anlamadım şuanda gayet iyiyim ne yaşadım ben böyle aranızda hiç böyle birşey başına gelen var mı