Bende gebelik düşünüyorum kadın doğuma muaneye oldum kan verdim ,smear aldırdım ve sma testi yaptırdık ,folik asit önerisi verdi zaten kullanmaya başladım ama içerik olarak kendi soylediklerinin iyi olduğunu söyledi onu aldım üç ay öncesinden başlamak gerekiyor öncesinde bir doktora muaneye olmanızda fayda var