Oznurss umarım bir şey olmamıştır içini ferah tut. Benim kaybettiğim bebekte 8 hafta 5 günlükken kaybetmişim 11 hafta 6 günlükken normal kontrole gittiğimde bebeğimin 3 hafta önce kaybettiğimi öğrendim bende mide bulantılarım ve koku hassasiyetim gitmişti birde ağzımda pas kokusu vardı ben sanmıştım ki 3 aya girdim artık mide bulantılarım geçti meğer bebeği kaybettiğimdenmiş :( inşallah öyle bişe olmamıştır içini ferah tut bol bol dua et hamilelikte bu bilinç altı maalesef her gebelikte oluyor her an kaybetme korkusu bu yenmek için rabbime sığın. İnşallah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin rabbim. Sevgilerimle