mrsmom_ ben de 37haftadayım son on gündür falan belimden ağrı giriyor bazen, yatıp dinlenince geçiyor. Doktorum yatıp dinlenince geçmezse ya da bebek hareketlerinde bi tuhaflık olursa hemen çık gel dedi onun dışında bi şey demedi. Kasık ağrısı, ayağa kalkınca aşırı ağırlık hissetme vs normal dedi bana. Ama siz gene kendi doktorunuza danışın tabii.