Ozgeunuvar 39 haftalığız daha cinsiyet belli değilken Uraz koymak istiyordum erkek olacak inşallah Uraz düşünüyorum ama kuzey de çok güzel isim
Denizz6161 Ozgeunuvar teşekkür ederim ☺️ ben de Uraza daha yakın hissediyorum sadece Urasla karışır mı diye tedirginim
Ozgeunuvar Denizz6161 çok soran oluyor bana s ile mi z ile mi bitiyor diye ama zamanla anlayacaklardır uras bana söyleyiş olarak hoş gelmedi