İlk lokmadan değil lokman bitip, yemek yemeği su içmeyi bıraktıktan 2 saat sonra ölçüm olması gerekiyor. Doktorum bana bu şekilde söyledi. İlk 1 saatte zaten yüksek çıkarmış o yüzden 2 saat sonraki tokluk ölçümü önemli dedi. Hergün bu şekilde ölçüyoruz.