Rozalii-67 1fatma_nurr bende 10. Haftalarimda çok iyi hatırlıyorum çok yiyordum ama düşük tehlikesi yaptığını bilmiyordum şimdi 20 haftalık oldum çok şükür Rabbime.. fazla yememek şartıyla azıcıktan bişey olmaz Allah’ın izniyle 💞
ponck-123 1fatma_nurr ben bilmeden üç dört dilim yemiştim iki gün üst üste burda yememem gerektiğini öğrendim hurma gibi etkisi varmış ondan beri yemiyorum