Pamuk7 Ecemnm Aynisini bugün bende esime söyledim.. bugün bebegkm baya durgundu.. ama bazende öyle haraketli ki anlamadim, durgun olunca beni bi korku sariyo 🥺
Bebisbg34 Ecemnm malesef benmde öyle bazen cok iyi olyo bazen az cok araştiriyorum normal diyolar ama bilemiyorumda 🤦🏼♀️
Bebeklinko24 Ecemnm hiç çok şiddetli bir tekme hissetmedim yani zaten makat geliş. Ondanda olabilir mi bilmiyorum bazen çok hareketli bazen hiç hareket etmiyor. İşe gidiyorum evde olsam herhalde sürekli nstye giderdim
Mervs Ecemnm normal dogum istiyordum ama cumartesi günü doktorum sezeryan dedi serklajlı oldugum için sanırım bilmiyorum riske atmayalım dedi o yüzden sezeryan olacağım ama gönlüm normalden yanaydı🥹