İlk kadın doğum doktorum yazdı. Sonrasında ben almaya devam ettim. Ama bana aile hekimim raporu sormadı. Gebe olduğumu ve bu iğneyi kullanmam gerektiğini söyledim. Pıhtılaşma var bende dedim. O da yazdı. Gidip sorun isterseniz. Yazabilir yani. Bana yazdı. Benim kullandığım oksopardan daha ağır bir iğne.