busragnc59 Kızlar selam vajina bölgemde yoğun kaşıntı ve aşırı yanma hissi var yaşan var mı aşırı derece de yanıyor 🥹11 haftalık hamileyim geçtiğimiz haftalarda da idrar yolu enfeksiyonu olmuştum antibiyotik verdiler bitti ama şu an da bu başladı
Rozalii-67 busragnc59 bende aynı sorundan bitiyorum gerçekten cok zor nioli yağı kullanmaya başladım etkisni gördüm kaşıntım yanmam azaldi
Alan_Yeliz busragnc59 sirkeli suyla kendinizi yıkayın vc den sonra travazol da çok işe yariyo bende başlayınca öyle yapiyorum geciyo hamilelikte oluyo böyle şeyler doktorunuza da mutlaka söyleyin
busragnc59 Rozalii-67 bebeğe bir riski varmıymış doktorunuz birşey söylemiş miydi enfeksiyonun benege geçme durumu var mı
Rozalii-67 busragnc59 tabiki enfeksiyon bebeğe zarar verebilir sağlık ocağına gidip idrar tahlili verin en doğrusu 🌺
Delice_zeytin 11+5 haftalığım . Hamile olduğum andan beri kaşıntı hissediyorum geçer gibi oluyor geçmiyor . travazol kullandım sakıncalı değil kullanmak. Ama geçmedi doktor fitil yazdı ama kullanamıyorum onuda yapamam diye