Arkadaşlar merhaba doktorum bana magnorm ve pedia-d vitamini verdi kullananlar varmı nasıl hangi aralıklarla kullanıyorsunuz benim kullanğım ac karnına tiroid ilacım var bide kahvaltıdan iki saat sonra kan ilacım var birde aksam vitaminim var
Doktorun iki yeni verdiği ilacı kullanmaya başlamadım daha hangi aralıklarla iceceğim