Busra61CN Kızlar cuma günü sezeryan ile dogumum var yarın ağdaya gidiyim diyorum doktorum gidebilirsin dedi. Çok acıyor mu ya kuaförümün eli hafif ama hiç hamileyken gitmedim kuaföre
ipeklinaismom Busra61CN 30.haftadayiz her ay gidiyorum anlık aciyo zaten evde yapsam daha çok aciyo 🤣
mervemurat16 Busra61CN çok acımıyor ama son zamanlara doğru aşırı hassas oluyor o bölge o yüzden acı ister istemez oluyor.Ama doğuma kadar tek tük çıkabilir
denizalismom Busra61CN ben her ay gidiyorum çok acımıyor. Kendinizi sıkmayın kasmayın . Anlık acı olabilir geçiyor hemen 🌸
Gulays Busra61CN valla canm acımıyor diyene inanma ama aşırı da birşey değil en temizi ağda 40 in çıkana kadar ter temiz olcaksin mis gibi ben ağda yaptırıyorum ki normalde lazere gidiyordum hamilelikten dolayı durdurdum simdi
Gurbetci1anne Ben o bölgeye asla ağda uygulamaya cesaret edemiyorum büyük ihtimal tüy dökücü krem kullanıcam 🙄 acı eşiğim de yok hiç
Busra61CN Gulays bende lazere gidiyordum ama ona rağmen çok arttı tüylerim jiletle de doğuma girmek istemiyorum ikinci gün cıkıcak hemen. Yarım saat sıkıcam dişimi artık 😔
Gulays Busra61CN keske hiç permatik yapmasaydin ama olsun derin derin nefes alıp verirsin bebeğine odaklan iyiyim diye kendini teslim et gecicek tatlim