Busraa23 bilgegk hep farklı doktor denk geliyor bazıları gerçekten iyi bazılarına soru bile soramıyorsun genel olarak fena değil ilk gebeliğim tecrübesizim şimdilik bu hastaneyle devam edeceğim
Fbnyt İlk defa pursaklar gördüm heyecanlandım 😂 Bende etlik şehir hastanesine gidiyorum 💕 nerelerdesiniz acaba kursaklarında kızlaarrrr
Sevde_M Özele giden var mı hanımlar? Ben daha 6ncı haftamdayım ama iyi bir doktor hala bulamadım…. Duru da ayşe hoca iyi diyorlar
Emine0619 Sevde_M evet duruya gidiyorum duru da ki Ayşe hoca çok iyi doğumu da onunla yapmak istiyorum