Edos1212 Kızlar 34+2 haftalık hamileyim kısa bir yürüyüşe çıktım bir de asansör kullanmadim merdivenleri çıktım ama eve geldikten yarim saat sonra kasıklarım da ve belim de yürürken bir ağrı oluyor neden acaba ?😢