Selinmoon Merhaba bugün 20 haftalık olduk yürüyüş yapmak istiyorum ama çıktıktan sonra hemen ağrım oluyor korkuyorum bir şey olacak diye . Bir yerde oturup dinleniyorum sürekli . Herkeste oluyor mu bu ?
_ruyaninannesi_ Selinmoon korkma yürüyüş iyidir ağirlastigin için bacaklar a baski oluyor yavaş yavaş yürü sağlıkla al kucağına
Hazall23 Selinmoon kasık ağrısı ara ara bende de oluyor yürüyünce ama ihmal etmiyorum. Sende bırakma canım. Düzgün tempoda hareketin çok faydası var
Selinmoon _ruyaninannesi_ teşekkür ederim 🙏 evet ben de yürümek istiyorum ama öyle olunca hevesim kaçıyor 🥺
Selinmoon Hazall23 tabii ki de çok faydalı çok haklısın . Ağrı olunca korkuyorum ama normalmiş herkeste oluyormuş çok rahatladım 🙏
Elfthh Selinmoon bende evde çok bunaliyrkum nromalde alışkınım ama merdivenim çok dik çok kotu beşinci kat yani bı ona çok üşeniyorum gidince yoruluyorum ama evde dursam bunaliyorum diyroum en iyisi evde bunalacgima yorulayim😁
Elfthh Selinmoon bide bende 23 teyim canim kasik.karin ağrılarına korkmutsum doktor bebekten agirlastigimix için dedi Cok şiddetli olmadığı surcee korkma
Hazall23 Selinmoon evet canım normal. Sadece ağrıyı hissedince yaptığın gibi dinlemeye devam et. Üzerine de çok gitme. Sana rahatsızlık verir ama bebişe zararı olmaz
Selinmoon Elfthh hahahah Allah’tan bizim üçüncü kat 😂 gerçekten dışarısı güzel oluyor yürümek falan ama eve o kadar alıştık ki insanın çıkası gelmiyor 😂
Selinmoon Elfthh yok çok şiddetli değil çok şükür hareketlerinde hissettim 🙏 Yine de gittiğimde doktorumla konuşacağım bu durumu çok teşekkür ederim
Selinmoon Hazall23 tamam canım öyle yapayım . Eve gelince biraz dinlendikten sonra bebişin hareketlerini hissedince rahatladım 😍 düzenli olarak devam edeyim en iyisi ❤️
nniduaa Selinmoon çok hareket etmiyorsan normal kendini yavas yavas alıştır çünkü hareketsizlik daha kötü hamileliğini doğumunu hatta doğumdan sonrasını bile etkiliyo
Selinmoon nniduaa başlarda düşük tehlikem vardı diye dikkat ediyordum çok şükür atlattık yavaş yavaş yürüyüşlere başlamak istedim 🙏
merve-yd06 Leylaa_ Merhaba bende 2 gün üst üste uzun yürüyüş yaptım bide çalışıyorum, dün gece biraz kasıklarımda ağrım oldu.17 haftadayım. bugünde geçmezse doktora gideceğim…