Benim gibisin. 3 düşükten sonra 3 aşılama yaptım. Negatıf. Tüp yaptım. Şuan pozitif haber aldım. 10. Günümdeyim. Tatlım benimde tsh yüksek. Kadın doğum seni dahiliye ye yönlendirecek. Bence önceden ilk önce dahiliyeye git. İlaç tedavisine başla. Düşüklere çok sebep oluyor tsh. Diğeri sorun değil. Onu doktor halleder. Ama tsh için acil başla tedaviye. Transferine kadar anca normale döner