Arkadaşlar ayın 31inde doğum yaptım bebegimin bagirsaklarinda cok gaz var göbeği de daha düşmedi banyo yaptıramiyorum. Masaj yaptım bacak haraketleri yaptirdim sıcak havlu koydum fayda etmedi gece acile götürdüm lavman yaptılar bugün tekrar aynı bana önerebileceginiz bişey varmı yediklerime de cok dikkat ediyorum aslında rezene çayı içiyorum hergün ama fayda etmiyor