Bel agrisi özellikle de bel kemiginde agri benim de var 4 5 gün önce basladi doktor normal dedi arada adet sancisi gibi kasik agrisi da oluyor doktor ona da normal 3.siklusun yaklasıyordur vücut onu hatirlar dedi baktim adet takvimine gercekten öyleymis hamile olmasam adet günlerimmiş bir de beyaz akinti cogaldi epey