elifdurusgan Kızlar gebelik başladığından beri aşırı tükürük ve balgam var sizde oldu mu? Olduysa çözümünüz ne oldu?
Baby_ygt Aynuranneoluyor elifdurusgan oğlumda hamileyken geniz akıntısından çok çekmiştim heryerde bozgaz temizlemeye calısıyırdum artık ses tellerim tahriş olmus tu birsey yiyemez hale gelmiştim şimdi 2. Ye hamileyim bendede asırı tükürük oluyo inşallah geniz akıntısı tekrar etmez en çok ondan korkuyorum
sedaaa- elifdurusgan bende uzun bir süre devam etmişti tuzlu su burnuma çekerek tamamen boşaltmayı deniyordum kafayı yiyecek gibiydim. 4 aydan sonra kesildi garip ama hamilelik belirtisi diye geçiyor
NurZenkin elifdurusgan bende ilk başlarda yaşadım sürekli midem bulanıyordu balgamdan sürekli burnumu temizledim tuzlu karbonatlı suyla sonradan geçti.
Evhamlikurabiyeanne Asırı balgam ve afedersiniz burun salgisi var bende de sümüklü böcek gibiyim resmen.Tükürük farketmedim
Baby_ygt Eylullxx son 2 ayda gecmişti geniz akıntısı doktor bana bitkisel bir şurup vermişti o biraz iyi gelmişti onu kullanmıstım bu hamilelikte yaşarsama hemen gidip onu yazdırcam ama ben hamileyken kovit gecirdim onunda etkisi oldu bence geniz akıntıısnda
Eylullxx Baby_ygt bende 13. Haftadan beri yaşıyorum ve 32+4 teyiz hala devam ediyor cok yoruldum bu durumdan o yuzden merak ettim dogum sonrasi geçip gecmedigini
Baby_ygt Eylullxx geçti ama bende alerjkte oluyor arada sırada alerjik rinit var bende hamilelik kaynaklıysa gecer canım
Baby_ygt Hllymn kekikli bir suruptu sanırım cocuklarda kullanabiliyor eczanede. Sorarsanız gösterirler zaten tükürük azaltma gibi birsey bende olmadı bu konuda bir fikrim yok