Kizlar 17 Aylık kızım var artık memeden kesmek istiyorum çünkü aşırı düşkün ve sırf emmek için gece 6 7 defa uyanıyor. Sormak istediğim soru şu. Memede biriken sütü sağım yaptım biberona bu sütü Dökmeli miyim yoksa bebeğime mi versem. Verdiğim zaman tekrar emmek isteyebilir mi sütun tadını alıp? Kafam çok karıştı akıl verin nolur