K123k 7 4 çıkıyor bir saat sonra ölçtüm 11 11 çıktı elim ayagam uyustu çok halsizim sizce normal mi gideyim mi hastaneye
Yaprakdokumuseverr K123k Doktorum düşük tansiyondan korkma hamilelikte bu çok normal bol su iç demişti.
K123k Tubamrt gittim ama hastanede de tansiyonum normal çıktı 9 5 çıktı o yüzden kimseyi inandiramadim nazlaniyorum sandilar evde çıkan tansiyonumu söyledim hastanede normal çıkınca gönderdiler 😚 neyse bişey yok dediler ya o bana yeter