Busrakrkmz28 Bskrt Hasan bey olmalı bu 😂çok titiz ve tuhaf. Soru falan sorunca sözümü bitirmedim daha sus sözümü bitireyim diyo 😁
Zelisatlas Busrakrkmz28 9 aydır hasan beye muayne oluyorum ve hiç bir zaman öyle tepkilerle karşılaşmadım ultrasyonda kaç kere video çektim ve 3boyutlu fotoğraflarını her ayımda verdi. Kilo takıntısı olduğunu düşünmüyorum hastasının sağlığı için belli bir kiloda olması gerektiğini söylüyor sadece..
dduran Merhaba, ben de doktor araştırmasındayım ve kafam gerçekten çok karışık. Doktorunuzu tavsiye eder misiniz?
Luisluis dduran açıkçası 22. Haftadayım ama 4 Farklı doktora gittim bi tanesinden bile memnun kalmadım elimde olsa memlekete gidicem ama o şansım da yok. Şuan ada hastanesi Hasan öztekeşin e gidiyorum memnunum diyemem ama 4ü içinde iyi diyim 😀
Deniz_1987 Busrakrkmz28 Giresunluyum ama Almanyada yaşıorum ve tatildeyken Ada hastanesinde Esra hanıma gitmiştim ve çok ilgiliydi, memnun kaldım ben🤗